העסקים נוהרים לדיגיטל

מעבר של עסקים לדיגיטל בתקופת הקורונה

העסקים העיקריים שנפגעו ממשבר הקורונה הם העסקים הקטנים והבינוניים. אותם עסקים שמחזור ההכנסות שלהם ממילא לא בשמיים, מוצאים עצמם כבר חודשים רבים נאבקים על מנת לשרוד כלכלית ולהחזיק את העסק שלהם עם הראש מחוץ למים. כדי לשרוד את המשבר, רבים נאלצו לחשוב מחוץ לקופסה ולרענן את המטרות העסקיות שלהם, אך יותר מכל – את הדרך להגיע אל הלקוחות. בין אם משבר הקורונה יעבור אותנו בעוד מספר שבועות או לאו, לכולם כבר ברור שצריך לחשוב אחרת, ובעיקר לחשוב על ימים אחרים.

אם הלקוח לא בא אל ההר – ההר יבוא אליו

אחד השירותים המבוקשים ביותר בימים אלה הוא שירות בניית אתרים בירושלים ובערים מרכזיות נוספות, והסיבה לכך ברורה. אם הלקוח לא יכול להגיע אלינו, אנחנו נגיע אליו. המעבר של עסקים רבים לעבודה דיגיטלית משנה בצורה משמעותית את כל צורת העבודה שלהם. לפתע הם מגלים כי אתר אינטרנט יכול לעבוד בשבילם 24/7. אנחנו פוגשים במגוון של רעיונות ופרויקטים חשובים ונתקלים במשלוחים שונים ומשונים ממגוון של תחומים – החל משיעורי כושר והרצאות ברשת, דרך מצרכים למנות שף שניתן להכין באופן עצמאי ועד לאיפור, תכשיטים, ביגוד וצעצועים.

בניית אתרים בירושלים - בניית אתרי תדמית , בניית אתר מכירות , בניית אתר בוורדפרס

למה דיגיטל, ולמה דווקא עכשיו?

עולם הדיגיטל הוא עולם גדול. אתר שנמצא ברשת שווה ערך לחנות בקניון גדול, כשמדי יום חולפים על פניכם מאות, אלפי אנשים ואפילו יותר. אמנם בתקופת הקורונה הצורך באתר אינטרנט הוא ברור מאליו, אך גם בימי שגרה – מדובר בנכס מניב לא פחות מאשר חנות של ממש. אתר האינטרנט שלכם יכול להיות אתר תדמית עבור שירות שאתם מעניקים או לחלופין אתר למכירת מוצרים אונליין, אך הדבר החשוב ביותר הוא שכשמתחזקים אתר אינטרנט לעסק – גם חוסכים לא מעט. פעמים רבות אין צורך להחזיק במלאי קבוע וכן מצבת העובדים פוחתת באופן משמעותי. הזמנות מגיעות אליכם ללא תלות בשעות הפתיחה והאתר עובד בשבילכם. מיתוג דיגיטלי נכון לאתר האינטרנט שלכם ילווה אותו בכל צעדיו ולחסוך לכם תקציבי פרסום גדולים.

מעבר לדיגיטל – איך עושים את זה?

אם יש חסרון אחד במעבר לדיגיטל, הוא שעסקים רבים עושים בו את צעדיו הראשונים דווקא בגלל הקורונה, מה שגורם לעומס. זה דורש מכם לדאוג לנכס דיגיטלי אחר, מבודל, שהושקעה בו מחשבה לא רק בפן העיצובי ובחוויית המשתמש אלא באסטרטגיה עסקית ושיווקית מאחורי הקלעים. תוכלו לבחור לעבוד עם אתר אינטרנט או דווקא עם דף נחיתה, אך הצעד הראשון שמומלץ לעשות הוא לחבור לחברת בניית אתרים בירושלים או בערים מרכזיות אחרות שיודעת להרים עסקים ולרוץ איתם מאפס למאה. אם ניתן, העדיפו לבחור בחברה לבניית אתרים אשר מציעה מגוון של שירותים תחת קורת גג אחת, וביניהם שיווק דיגיטלי שהוא הכרחי עבור אתרים חדשים ברשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם הצעה שתפתיע אתכם...

רוצים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
אפשר גם להתקשר אלינו:

או לכתוב מייל:
[email protected]